|
|
|
|
|
|
|
|
Skvělá informace je
na světě.
Ředitel kartografie GARMIN pan Ing. Jiří Černý přislíbil
pomoc při hledání vhodného místa
s ideální plochou pro pokračování
PROJEKTU 333. Díky jejich mapové databázi pro GPS,
by nalezení místa mělo
zabrat mnoho času. Osobně si myslím, že do února 2010 se může hledat
místo a vybírat ideální řešení všech nutností souvisejících s rekordem.
Pro představu o nárocích na parametry plochy lze uvést následující.
Místo pro zázemí je potřeba plocha 30x50 metrů.
Dráha pro rekord musí
být minimálně 20 metrů široká a 2600 metrů dlouhá.
Povrch beton, kdy dilatační spáry nesmí být širší více jak 45
milimetrů a nerovnosti větší 8 milimetrů.
Ústupek z těchto požadavků je
možný podle konkrétní plochy.
Například bývalé vojenské letiště u Plzně je krátké, ale prostor pro
dojezd je do mírného kopce.
Tím se zkracuje nárok na délku. Nerovnosti
mohou být i větší jsou-li sestupné ve směru jízdy
a prostoru 400 metrů
před či za místem dosažení maximální rychlosti.
Kdo z Vás by věděl o takovém místě v okruhu 600 km od Ostravy.
Můžete
napsat kde se tato lokalita nachází, aby se zařadila do výběru
možností.
|
|
|
Zatím jsou v návrhu
letiště:
Pardubice N50 00 545 E15 44 280
226 metrů nad mořem 2500 metrů délka dráhy
Hoškovice N50 32,200 E14 59,600 245 metrů nad
mořem 2500 metrů délka dráhy
Kbely N50 07,300 E14
32,600 285 metrů nad mořem 2000 metrů
délka dráhy
Salzburg N47 47,700 E 13
01,333 450 metrů nad mořem 2700 metrů
délka dráhy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|